محل تبلیغات شما

امروزه یکی از بزرگترین دغدغه‌های اولیا پیدا کردن محیطی امن جهت آموزش کودکان خود می‌باشد. از سوی دیگر مربیان، در پی روش‌هایی نوین برای جذب دانش آموزان و علاقمند کردن آنان به محیط‌های آموزشی می‌باشند.

به نظر شما وقتی کودک ۷ ساله‌ای پس از چند روز مدرسه رفتن وملاقات بامعلمش که با او برخورد محبت آمیزی داشته، به مدرسه علاقمند می‌شود وصبح ها پیش از موعد مقرر به مدرسه می رودوبه مادرش می‌گوید: (وقتی بزرگ شدم می‌خواهم معلم شوم.) چه اتفاقی افتاده است؟ یا وقتی نوجوان ۱۲ ساله‌ای با استفاده از آزمایشگاه‌های زبان، لغات ومفاهیم جدیدی را در یک زبان بیگانه فرا می‌گیرد وازپیشرفت خود راضی است چه حادثه‌ای رخ داده است؟ باید بدانیم که کودکان هدیه‌های الهی هستند و درون کودکان آمادهٔ دریافت هر چیزی از خوبی‌ها و بدی‌ها می‌باشد. یادگیری صرفاً در محیط آموزشی انجام نمی‌گیرد بلکه کودکان در هر لحظه در حال یادگیری می‌باشند.

ایجاد انگیزه و هدف، شرایط محیط آموزشی، روش تدریس و بر خورد معلمان از عوامل مؤثر برای ایجاد محیط امن جهت یادگیری می‌باشند. یادگیری معلول انگیزه‌های متفاوتی است. از مهم‌ترین آن‌ها میل ورغبت دانش آموز به آموختن است که باعث می‌شود اورا به فعالیت وادارد. عامل دیگر انگیزه، هدف است که به انسان جهت می‌دهد اگر انسان هدف قابل وصولی داشته باشد اورا به خواستن وطلب کردن وادار می کندونیروی لازم برای فعالیت را به او می‌دهد وسبب پیدایش اراده در او می‌شود.

پیشنهاد به مربیان پرورشی در خصوص شادی مدرسه

تعریف شادی از دیدگاه روان شناختی

محیط امن برای یادگیری

یادگیری ,کودکان ,محیط ,امن ,می‌باشند ,جهت ,یادگیری می‌باشند ,است که ,محیط امن ,امن جهت ,اورا به

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دروغممنوع